onsdag 15 juni 2011

ia och emelie och ny blogg!

Hej!

Vi tänkte presentera oss lite såhär i början.


Ia

260




Jag heter som sagt Ia, några kanske känner igen mig från ias bok 
I höst flyttar jag till en liten tvåa i Göteborg. Den ska vara full med prickar, murgröna, vimplar, pelargoner och fina gamla möbler.
Just nu arbetar jag på ett äldreboende, i höst vet jag inte alls vad jag gör. Det är det som känns så himla bra, faktiskt.

Emelie


056

046





Och jag heter Emelie, under överläppen har jag en silvrig ring, så ni inte få för er att det är smuts. 
I höst tänker jag strosa på Paris smala kullerstensbelagda gator med en baguette under armen, lära mig franska och dansa långt in på småtimmarna. När jag tänker på det pirrar det i magen av lycka.



Vi tänkte att vi skulle visa er vår vardag i Göteborg/Paris, alla olika äventyr vi kommer hitta på och fina människor vi träffar. Hoppas ni vill följa med!




Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar